21 september 2013

Morgon med tända ljus..

Lördagsmorgon. 
Vaknade tidigt denna dag som är fylld med härligt program ! Först gott morgonkaffe med goda semlor, sedan på inredningsmässa och efter det blir det kaffe med mina härliga grannar. Då jag kom till nedre våningen i morse var det ännu skymning ute och kunde inte låta bli att knäppa några bilder.



Härligt med tända ljus. Det vinner alla belysningar i världen..
Nästa vecka skall det bli Party Lite-party här hos oss- ser fram emot att få mitt ljuslager påfyllt.
Ha en fin dag ni alla!

2 kommentarer:

  1. Vackert!
    Inget går upp mot tända ljus, det blir så mysigt meddetsamma.
    Ha ett bra veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. verkligen härligt att få tända ljusen inne igen efter denna solljusa sommar.
    det är best att ha ett stort lager till vintern
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!