2 september 2013

Rosor på tork

Då dottern hade sin examensfest i maj fick hon en massa vackra blommor. 
Sparade dem naturligtvis och sedan dess har de hängt och torkat .


Men det har varit så fullspäckat med program hela augusti att jag inte ens fått dessa lagda där jag vill ha dem. Nu är det ny månad och skall försöka få många saker gjorda. Bland annat då detta. Tror minsann att jag skall göra en TO DO-lista helt synlig här på bloggen så kanske de verkligen blir gjorda fort. Avskyr när jag ser en massa ufon ( unfinished objects ) i hemmet...

Men skall starta med dessa rosor !

Puss  &  Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!