26 december 2013

MIN EGEN DOCKA

Oh, happy day... Gissa om jag blev glad när jag fick denna vackra dam i julklapp? Tomten hade nog läst på bloggen vad jag önskade mig i julklapp i år! Denna skönhet är så fin... Mannen försökte föreslå att hon hade så vackra former att hon gott kunde få stå brevid hans säng ;). Men nog skall hon få en bättre plats...


Arvaatkas jos iloistuin kun tonttu toi minulle tänmän? Oli ihan varmasti lukenut toivomuslistani tästä blogistani. Kauan olenkin haaveillut tästä ja nyt haaveni toteutui. Mieskin tykkää siitä, sanoi että saa kyllä seistä hänen sängyn vieressä kun hänellä on niin kauniit muodot... 


Några dagar kvar att delta i utlottningen här på bloggen. Du kan vinna ett paket från Ib Laursen innehållande en vit lykta, ett ljus samt en söt tygkasse- klicka här så kommer du till utlottningen

Idag blir det ännu en julmiddag, denna gång hos farmor. Sedan tror jag minsann det är slut på julmaten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!