2 juli 2009

Sim-sim-sim-salabim-bim-bim

( Bilden tagen med webbkameran så den är vad den är ;) )
Hej på er alla!
Idag har vi inte gjort nåt särskilt. Vi var in till Varkaus och tittade lite omkring oss. Måste säga att staden var lite av en besvikelse. Alla hus såg ut som om de varit från 70-talet. Gammalmodigt och tråkigt, det var det! Gågatan var full med loppisaffärer men de var vi inte inne i eftersom maken inte var så värst intresserad... En inredningsaffär var jag inne i men där luktade så starkt av "rökelse" att jag snabbt kom ut igen. Inte bra, inte bra!
Vi hittade till slut trygga McDonalds där vi åt lunch. Ingen hotell-lunch idag alltså. Inget solande heller eftersom vi inte hunnit. Det känns som om hela dagen gått till spillo ;))))
Men- simning har vi ju hunnit med. Den här dagen har det blivit 2 pass i poolen varav ett träningspass.
Nu sitter vi och njuter av kvällssolen och dricker wienerkaffe (jag), öl(pappa), lemonad (pojkarna). Jenny kom och köpte en glass och gick in till rummet igen.
I morgon är det sista hela dagen här. Då skall det njutas till 100%. Ifall solen skiner skall det solas hela dagen.
Ha en fin kväll ni alla,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!