25 oktober 2009

10 000 besökare


Hejsan!
Satte just på datorn för att kolla på bloggen och till min stora glädje hade jag jämt 10 000 besökare på räknaren...jee!
Men...men det var ju på fredagen jag startade min utlottning och då trodde jag inte att jag på två dagar skulle uppnå 10 000...
Därför låter jag utlottningen av de två juliga handdukarna fortsätta ännu denna vecka. Dvs ni har möjlighet att lämna en kommentar och vara med hela denna vecka. På söndagen den 1.11 drar jag vinnaren.
Idag har det bara blivit virkat hela dagen i soffan.. skönt. Vad det blir får ni se senare. ..Snart kaffe hos mormor,

Lotta

4 kommentarer:

  1. Tutuilta näyttävät sydämet!

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta,
    Kul att du hittade till min blogg.
    Jag väntar med spänning att få se dina alster på Handmade from heaven.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina besökare Lotta! Vad kul. Det ska bli spännande att se vad du har virkat :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Lotta

    självklart är jag m och tävlar
    Länkar så klart m bild och allt:)
    Ha d
    Kram Sari


    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!