13 oktober 2009

GRATTIS TILL 17-ÅRINGEN

Hejsan!
Idag när väckarklockan ringde var det dags att tyst smyga sej ner för att göra i ordning födelsedagsbrickan. Jenny fyller idag 17 år och hon blev ju uppsjungen.

Vi hade lagat i ordning en skål med glass med chokladbitar i, ljus som brann och så presenten förstås. Idag kommer det inte att bli mera firat eftersom det är ridning/stalldag och hon kommer väldigt sent hem.
Men senare skall hon bli firad. På torsdag kommer en kompis till henne till oss för lite firande; filmkväll och gott att äta. Vi har ju höstlov torsdagen och fredagen ...så det passar bra. På fredag blir det Helsinki International Horseshow för Jenny. Biljetter dit fick hon även..
Snuvan är som bortblåst och ikväll blir det jultankar.
Grattis ännu en gång älsklingen Jenny!


4 kommentarer:

  1. Hej Vännen
    Jättemycket grattis till din vackra dotter, jättefina bilder
    Kram Sari


    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  2. Onnea kauniille sankarittarelle sekä hänen äidilleen!

    SvaraRadera
  3. Ei, tällä kertaa kävin Minimanissa :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till 17-åringen! Det låter som en perfekt födelsedag för dottern.

    Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från bla. Oxxo Design.


    Ha en mysig kväll! :)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!