2 oktober 2009

Vita gåvor

Hej!
Det blev ännu ett inlägg idag. Kom just hem från posten efter att igen ha fått ett avi... den här gången ett stooort paket .Det var min hemlige vän från swapen som postat mej sin gåva.
Guuud, jag är helt chockad!! Se vad jag fick. En underbar beige/vit randig dyna med tofsar i hörnen och 4 st handdukar med stjärnor och ränder...
Jag är sååå glad. Tusen tack vin vän ( som heter Therese.... ! ) I JUST LOVE THEM !!!
Dynan har ren hittat sin plats i soffan brevid den beige stjärndynan...

Nu väntar familjen på mat så det blir dags för sallad...

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen,

    men du vilken gåva!!
    Så jättefint:)

    Såg att du gått lös m vitpenseln igen hi hi

    ska bli kul o se hur det blir m texten på

    ha en fin söndagkväll
    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Vilken fin gåva du fått. Är första gången själv med i veta gåvot och har inte ännu fått mitt paket men tror att det anländer i dag.
    Kram Moster
    PS. Det var inte jag som skickade ditt paket:)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!