1 oktober 2009

Riviera Maison - ljusblått och vitt

Hejsan!
Sitter och funderar över livets gång... Har sprungit igenom stans alla affärer för att hitta något rutigt, randigt, prickigt... men fasingen vad svårt det var. Speciellt ifall man vill att det skall vara något trevligt och i snygga färger... vilket man ju vill. Jag talar ju om Vita gåvor.... you know!

Hittade en ny bekantskap.. inte i stan utan på webben. Nämligen Sisustussatiini , som ni kommer till om ni klickar här, som har sin affär i Jyväskylä. De har fått in en sats med nytt från Riviera Maison... precis i mina färger !

Kolla deras Ski Mountain-kudde ! Mums, den kanske skall få komma till min soffa i vinter...
Likaså denhär underbart skira RM vas. Underbar och med en väldigt fin form... perfekt till ett fång vita tulpaner ( ännu underbarare om jag fick dem av nån.... )
Alla dessa bilder är lånade från Sisustussatiini www. sisustussatiini.fi



Idag skall det komma kaffe/te gäster. Det blir två vänner som jag inte träffat på länge. Skall bli kul att sitta och prata ett tag.

ps! Glömde ju ... I morgon är det fredag igen. Yes! Ni vet vad det innebär....

Kramiz !

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!