23 oktober 2009

Fredag & dags för utlottning

Hej!
Som jag redan igår berättade så skall det bli utlottning här hos mej.
Besökarantalet närmar sej 10 000 och det är ju bara ett måste att fira.
Och vad bättre än att ordna en liten utlottning.


Det ända ni behöver göra är kommentera detta inlägg - och få en lott,
kommentera inlägget samt länka med bilden - få två lotter.
Ni som inte har en egen blogg kan givetvis vara med. Om ni vill ha en extra lott vill jag att ni berättar mej en kort och rolig vits ;)

Tävlingen slutar då 10 000 besökare är uppnått !

Eftersom jag redan så smått längtar till julen är vinsten två tjocka och fina handdukar från Kotikulta Home Collection, storlek 50 x 70 cm. Handdukarna är röda med ett vitt broderat hjärta .

Hoppas ni alla har en fin fredag. Hos oss blir det flickträff hemma hos Ingeborg och bandy i helgen.

Lycka till !


9 kommentarer:

  1. Ihana palkinto! Pitää heti kommentoida ja varmistaa mukana olo!

    Mukavaa viikonloppua!

    SvaraRadera
  2. Eya haluaa EHDOTOMASTI mukaan kisailemaan ja vielä kahden tiketin voimalla.
    Hyvää tuuria minulle!

    Luen sua joka päivä.

    SvaraRadera
  3. Förstås vill jag vara med! har länkat!

    Kram, Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag vill också vara med! De klatchiga handdukarna skulle pigga upp mitt annars vita badrum :O) Vitsar är jag usel på, minns dem aldrig, så någon sådan får du inte :O)
    Ha en skön helg! Kram Mia

    SvaraRadera
  5. här är en till som vill vara med. länkar givetvis!
    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Hei. Mukana minäkin ja linkin voimin! Ihana blogi sinullakin. Kielikylpyä minulle!:)

    SvaraRadera
  7. Grattis till 10 000!
    Klart jag vill vara med och tävla om de fina handdukarna.

    SvaraRadera
  8. Haluan ehdottomasti mukaan arvontaan

    SvaraRadera
  9. Hej!! Grattis till 10 000 besökare. Jag är med och länkar!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!