12 oktober 2009

Bortflugna jultankar

Hejsan!
Hade börjat med ett inlägg " Längtar till jul"... men nu är jag igen så förskräckligt snuvig att jag nog inte tänker på julen... Har nyst igen...hela dagen, snorat och mått skit...
Konstigt med snuva/nyssjuka med två veckors mellanrum. Vad är det? Allergi ?!??? Varannan vecka.... De andra äter glass och jag dricker honungsvatten.
Imorgon är det storasysters 17-årsdag och hon skall bli uppsjungen på morgonen..

Det får bli "Längtar till julen" i morgon i stället. Idag kom den första snön ner... roligt. Blev nog inte på marken kvar.. till Emils stora förtret..


Kram & nys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!