17 oktober 2009

Lördag med både städande och fixande

Hej!
Kommer bara med ett litet inlägg i dag. Har städat och donat här hemma hela dagen. Vi var ute och satte ihop trampolinen för vintern. Guud vilket jobb. Jag undrar hur vi skall få den upp på våren igen...I morgon skall jag ha smyckeparty hemma. Det blir ILO-smycken . De påminner om SNÖ smycken men har mera stenar och glas. Det skall bli kul att se hurudana de är och om mina gäster kommer att tycka om dem och köper dem.. Ni kan kolla på dem och läsa mer om dem här.
En annan sak som jag gjort efter att ha läst Mias blogg
igår kväll och blev jag så inspirerad, att ja bara måste ta efter och göra en likadan. Jag visste att jag hade en bakform i förrådet. Dessvärre hade jag i flytten använt den som målarbytta för vitfärgen...
Nu fick jag då hela gårdagskvällen att gå då jag först blötte upp den 2 år gamla färgen + att jag fick skrapa och krafsa som en dåre. Kan meddela att ytan inte glänser så värst men den blev såå fin. Tusen tack för tipset, Mia!
Satte den upp i köket. Passade fint där tyckte jag när det är en köksattiralj. Kul med nya ideer. De tar ju inte slut , tack vare er , mina kära bloggvänner.
Nu skall jag ta en kopp kaffe med kära mannen och sen blir det teve...

Ha en avkopplande lördagskväll !

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!