26 september 2011

Frågestund - kyselytuokio !


Måndagsmorgon och har ett fint veckoslut bakom mej; har fått njuta för mej själv, fixat i trädgården med mannen och fått mycket gjort. Har möblerat om i köket och to m fått en sittdyna till min stol sydd men om dem mer i ett annat inlägg. Tänkte att ni , kära läsare skulle få möjlighet att fråga av mej helt vad ni vill. Nu blir det alltså frågestund - skulle vara kul om alla som kikar in här ger sej till känna genom att ställa en fråga som jag besvarar i följande inlägg.

* * * * * * * * * *
Olen saannut paljon tehtyä viikonlopun aikana; sisustin keittiön uudelleen ja sain jopa ommeltua istuintyynyn tuoliin joka kauan on kaivannut uutta ilmettä. Niistä lisää toisessa postauksessa. Ajattelin että te, rakkaat lukiat , saisitte mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa! Nyt seuraa siis kyselytuokio - tarkoitus olisi että jokainen joka lukee tämän postauksen ilmiantaa itseään kysymyksellä jonka vastaan seuraavassa postauksessa.

Nu kallar jobbet, så tjing på er!

8 kommentarer:

  1. Ditt bästa loppisfynd? vad är det? Och varför är det bäst?

    SvaraRadera
  2. Mikä on tällä hetkellä suurin haaveesi liittyen kotiin ?
    Mukavaa viikkoa sinulle ♥

    SvaraRadera
  3. Hmm okej - var tycker du att man ska börja då man tänker på att inreda ett rum/en lägenhet/ett helt hus? hur mycket får man smyga in färg och kitsch och retro och ändå hålla det harmoniskt? Dessa är frågor jag själv funderar på, då min bättre hälft älskar allt retro och färgglatt och ville köpa en klarorange lädersoffa, medan jag igen far över alla våra möbel med vit färg :P Ha en bra arbetsvecka! H: Jenna

    SvaraRadera
  4. Kerro mitä ompelu merkitsee sinulle.

    SvaraRadera
  5. Kul att du är med i min utlottning. Jag undrar vilken din favoritfärg är i inredningen förutom vitt?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du tittat in hos mig och vill vara med på min Utlottning ! Jättemysig blogg du har, den gillar jag..ja så jag la mig som följare :) Önskar dig fina dagar nu kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Din pryl med intressantast/mest uppskattade bakgrundshistoria?

    SvaraRadera
  8. Jag undrar om du längtaer efter mera färg nu inför hösten?
    Och e ni överens med din man om hur ni inreder :)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!