21 september 2011

Love from me to you !


Var igår hos en granne på PartyLite. Gillar verkligen ljus med doft, trots att vi är allergiker i familjen. Brukar använda helt vanliga ljus men sedan bland dem ett eller två doftljus. Doften allt efter situation och behov. För ett tag sedan var jag på utförsäljningskväll hos "min " PL-konsulent. Köpte där bl a detta fina vita ljushus.




Det har lyst alla kvällar. Har hög mysfaktor med sitt fina sken och de söta kärleksorden på. Igår blev det handlat lite nya dofter och en doftolja (doft Mulberry) som jag länge velat testa på. I morgon blir det extra-mys, det får ni höra om i morgon....(can´t wait!)



Eilen kävin naapurin luona Partylite kutsuilla. Tykkään tuoksukynttilöistä allergioimme huolimatta. Käytän toki enemmän tavallisia tuoksuttomia tuikkuja mutta siinä yhteydessä yleensä sytytän yhden tai pari tuoksukynttilää tilanteen mukaan. Kävin jonkun aikaa sitten "oman" konsulentin luona ale-esittelyssä ja sieltä ostin tämän kauniin valkoisen valotalon. Luulen että se on ollut käytössä joka ilta ja tykkään kovasti rakkaussanoista...Eilen tuli myöskin ostettua uusia tuoksutuikkivia sekä tuoksuöljyn (tuoksu Mulberry) . Huomenna tulossa extraihana ilta mutta siitä enemmän huomenna.



Love * Liebe * Amore * Rakkaus * Kjaerlighet * Amour

3 kommentarer:

  1. Vill också ha ett sånt sött hus. Gillar också partylite, men oftast är de lite för amerikanska för mig.
    Ljusen är ju nog av en mycket bra kvalitet.

    ha det bra

    kramisar

    Sabi

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!