8 maj 2012

Award

Fick för en tid sen en utmärkelse av Bondmoran. 
Tusen tack för den.Detta är alltså en internationell award som delas ut i många olika länder. Här nedan kan ni läsa mer:






Information om Liebster Blog Award.
Liebster Blog Award är skapad att lyfta fram bloggar med 200 st prenumeranter eller färre. Jag följer reglerna och skickar vidare med engelska regler.


In order to accept the award,the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award
2. Link back to that persons blog
3. Copy and paste the award to you blog
4. Present the award to 3 -5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
 

 
Nu till det svåra i det hela. Att välja vem man skall skicka den vidare till. 
Jag väljer att denna gång skicka dem vidare till fem nya bekantskaper som är med i Finlandssvenska Inredningsbloggar. Dessa bloggar gillar jag pga deras mångsidiga inlägg och vill uppmärksamma dem med en award.

Bloggarna är:


Eftersom jag kopierade en del av texten , blev mina egna iställningar av någon konstig anledning helt bortråddade -därför detta sammelsurium av fonter... snyggt va?

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden! Du förgyllde verkligen min dag!! :) Blev jätteglad! :) Roligt att du lyfter fram dom fina, finlandsvenska bloggarna :) Jag skall genast skicka den vidare :) Ha en bra och solig dag! :) Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Vilken överraskning! Oj, så glad jag blir. Inte varje dag man får en award. Härligt!

    Kramis, Clarice

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hej och tack!
    Verkligen roligt med denna utmärkelse! Skall självklart ta och skicka den vidare, önskar dig en fin dag och skön fortsättning på veckan! MALIN

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!