15 maj 2012

Längtan

Som ni som följt med min blogg en längre tid vet, så tillbringar vi alla somrar en del av semestern på Åland. Även detta år. Jag älskar att vara där och skulle vilja flytta dit en dag. 


Vi räknade ut att det bara är 13 skoldagar kvar för barnen (lite längre för dottern eftersom hon har lite sommardejour innan hon får njuta...) och 20 jobbdagar för mej ! I år kommer vi att vara på två olika ställen; halva tiden med bästa vännerna och halva där vi varit de senaste åren.Skall bli så underbart.

Tänk att få njuta av de 5 s:en :
 sommar
sovmorgnar
sol
simning
sena sommarkvällar


Barnen leder verkligen av våren just nu.
Röda rinnande ögon, snoriga näsor, hosa och en hals som kliar. Den yngre sonen  var idag i skolan men har inte varit ute sedan torsdagen... stakina! Var idag och fyllde på medicamentskåpet! Antihistaminer är vad vi
 l e v e r av just nu - det är hela tre stycken som går på dem för tillffället . Blir dyrt - kan jag berätta...!
 Nu skall jag njuta lite vidare av dessa bilder!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!