8 maj 2012

Rostigt fynd nro 2

På helgens loppis hittade jag även denna ljuvliga 
s k o l ä s t.
Kunde inte gå förbi den. Har sett sådana inne hos några av er och de är så fina tycker jag. Och nu har även jag en sådan.- suck så glad jag är. Nu är det bara provdockan som fattas. Den har jag en beställning inne på..

Rostig som sjutton är även denna. Gör inget , ni vet! Kanske den får fungera som dörrstoppare tills jag hittar fler! Borde fortsätta med målandet men det tar så mycket tid att jag tror jag börjar med vitrinen först på fredag då jag är ledig. 
Väntar på samtal från dottern som tillbringar hela veckan på en sk. hingst-station! (ni kan säkert ana vad det sker där ? ;).  Hon är på avel-linjen och skall hoppeligen få vara med när det föds ett eller flere föl.

God kväll gott folk!

1 kommentar:

  1. Hieno löytö! Vaikka en ole edes varma, että onko se kengälesti vai ei :D Mutta hieno jokatapauksessa!! :))

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!