14 maj 2012

Måndagsmorgon igen

Hej igen ! 
Hoppas ni alla haft en underbar helg med både morsdagsfirande och en solig söndag. Jag har i alla fall njutit. Igår blev jag uppsjungen med kaffe på säng ( "i säng" kanske skulle passa bättre ty dottern snubblade på mattkanten vid vår säng och tog tag i kaffebrickan som mannen stod och balanserade med vid sängkanten - så efter sången blev det plötsligt storbyke...) och senare på dagen morsdagsmiddag hos mormor.


Idag ser ni en del av de nymålade ! Ser dock nu på bilden på den första bilden uppe till vänster, att jag skall plocka några av sakerna på väggen...ser lite för mycket ut. Nere till höger ser ni mina loppade golvljusstakar som vita. Gillar att de är olika. Saknar ännu en som är mindre än dessa två. Blir att söka efter en sådan på sommarens loppisar.
Snart blir det jobb. Skönt att det är en kort vecka - bara tre arbetsdagar.

PS! Besökarantalet tickar på och riktigt just får jag fira 50 000 besökare. Wow- det är ju många som kikat in under denna tid. Det skall jag fira med en utlottning. Håll alltså utkik!

4 kommentarer:

  1. Låter som en skön söndag.
    Så fina grejer...
    Kul med så många besökare, GRATTIS!

    Önskar dig en skön vecka.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis till besökarantalet!
    Skåpen blev jättefina som vita :)
    Ha en fin och solig dag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Grattis till besöken.

    Du har varit flitig penseln minsann.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  4. Grattis till besöken!ja det tickar på snabbt,kul! skåpen är såå fina!
    he de gott/Anne

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!