3 maj 2012

Mina odlingar

Då jag för en tid sen besökte inrednings- och trädgårdsmässan passade jag på att skaffa mej mitt livs första tomatplanta. Den växer så det knakar där den står på köksfönstret med paprikan, citronmelissen och den nyligenplanterade avocadon.
Då vädret blir lite varmare och framförallt nätterna, skall den få flytta ut. Väntar med spänning på skörden. Hoppas det kommer massor med små söta och goda tomater som vi kan plocka i oss under hela sommaren.
Tusen tack för era kommentarer angående Photoscapen. Det hjälpte att höra att ni använder det för det betyder att ni kommer att få hjälpa mej när det strular till sej ;). Min version är nu på finska och har försökt enligt programmets instruktioner ändra språket till svenska, utan resultat. Om någon har bra anvisningar (och enkla) över hur man byter till svenska, så vore jag tacksam om jag fick hjälp.
Nu skall jag ta en kopp kaffe och ta mej en titt på dagens jobb-utbud. Söker nytt jobb som någon av er kanske läst tidigare. Ifall någon får nys om något som kunde intressera mej ( i kategorin kontor, sekreterare, inredning, försäljning, media/ reportage ) i huvudstadsregionen  -hör av er!

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!