29 maj 2012

Vitt & beige

Idag har det varit en stressig dag fullspäckad med program. I morgon börjar jag först 10.15 och tror jag skall städa undar lite grejjer. Har igen lite av en "städa-bort-allt-krafs" -period , då jag tycker att vi har alltför mycket framme och stå och samlar damm. 
Speciellt i köket! Där skall det ske en smärre rensning.

Hittade ett vackert lite mörkare beige blockljus på Cafe Latte  så nu har jag ljus till båda stakarna. 
Tycker det passar med dessa beigefärgade ljus i vårt vardagsrum eftersom det annors går ganska mycket i jordnära färger.


Nu skall jag passa på att tacka för min fina vinst i utlottningen hos Mitt vita hem, där jag hade turen att vinna en stor fin vit tofs samt några underbart vackra fotolika kort.
Tusen tack för den fina vinsten!


Har faktiskt haft turen i ännu en utlottning här på bloggen. Den vinsten skall jag visa er i morgon!
Glöm inte att delta i utlottningen här på bloggen .

3 kommentarer:

  1. Grattis till bloggvinsten! Min inredning går också i vitt och beige. De harmoniska färgerna tröttnar jag aldrig på :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Tack för titten inne hos mej. Juu det är helt vanliga gardinklipsor jag hängt fast i kedjan :) Kort och annat smått & gott skall få hänga där.
    Ha en fin dag.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Fin tazzel ;)

    Önskar dig en skön onsdag.
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!