25 juni 2009

Farfar - pappa och svärfar


Igår kom budskapet om att min svärfar, min mans pappa och barnens farfar hade somnat bort.
Han har varit sjuk en längre tid, ungefär 1½ år och inte velat ha någon vård. Min man och hans pappa har tyvärr inte haft något bra pappa/barn förhållande , men det är klart att det ändå känns sorgligt. Farfar är sedan länge skild från farmor och vi har inte sett honom på flera år. Vår Emil som är 8 år kommer inte ens i håg honom.
Men i morgon börjar vår första semestervecka och vi åker på badsemester. När vi kommer hem blir det säkert dags för begravning o dyl. Nu hoppas vi på fortsatt fint väder och får ta tiden efter semestern sen när den kommer.
Är just på väg och hämta Jenny från hästskötarkursen som slutar idag.Det skall bli riktigt skoj att få Jenny hem igen.
ps! Ingen telefon har hittats....
Njut av värmen - det skall jag göra,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!