27 juni 2009

Lördag och mulet väder

Hej!
Idag när jag vaknade märkte jag genast att nåt inte var som det skulle!
Jo vet ni - solen sken inte in genom sovrumsfönstret!
Vet ni varför?
Jo för det var ju min första semesterdag !!!!!!

Så efter att ha svurit lite (eftersom vi faktiskt tänkt åka till stranden idag) druckit morgonkaffe och fixat i köket, bar det iväg till Ikea med kompisen Eya.
Vi hittade lite allt möjligt, gick på cafét och åt en räksmörgås och Dajm-kaka ;).
Köpte nya kökshandukar, blårutiga servetter, lavendel i kruka och en glas/flaskhållare som skall shabbas till lite. Den kommer det att bli fint att bära ut saft åt barnen till altanen.
Nu står det en liten buse brevid mej och blir helt galen ifall jag inte slutar för han måste få komma till datorn.
Ni märker säkert att fonten i bloggen inte är den samma. Det höll på att gå helt galet. Jag försökte göra några fontbyten o dyligt - men allt försvann och jag blev lite i panik. Tänkte redan att min älskade blogg försvunnit för gott *snyft* .
Som tur fick jag allt tillbaka, utom fonten och färger som nog fortfarande är fel. Dem får jag fixa senare.

Skön lördagskväll,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!