24 juni 2009

Var är Max telefon???

God morgon!
Alltså jag blir helgalen. Har finkammat hela huset och ingen telefon hittas.
Den konstiga är att vi inte varit någonstans. Eller Max har inte varit. Den kunde vara hos min mamma men hon har oxå finkammat hela sitt hus. Har kollat bakom alla soffdynor, i alla lådor, under alla sängar. Har funderat alla tänkbara möjligheter men icke-sa-Nicke!Har igen idag lämnat min egen telefon hemma med pojkarna så att jag kan ha full koll på dom.
Nu är det med mormor och simmar och njuter i solen.
I dag fick jag bud om att kameran äntligen kommit till lagret så hoppas att vi hinner få den senast på fredan. De meddelar så fort den finns i affären. Finemang!
Nu skall jag njuta av en kopp kaffe och äta en youghurt. Har fått fnatt på lingon-vanilj joggis och äter dem alla dagar på jobbet. I like!

1 kommentar:

  1. Jobbigt när man tappar bort saker sådär.. Jag antar att ni har provat ringa till den ;)

    Hoppas att ni hittar den!

    Kram Ingela

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!