19 november 2011

Breaking Dawn

Idag blir det inget om inredning utan något helt annat, nämligen lördagseftermiddagenmed Edward Cullen... Hade sovmorgon och kunde faktiskt njuta ända tills 10.30. Efter det blev det att städa uteförrådet eftersom mannen ville byta till vinterringar på bilen och de fanns längst in i det smockfulla förrådet. På eftermiddagen åkte dottern och jag på tumis ut och shoppa lite, åt en bit och sedan blev det Breaking Dawn med snygga Edward (trots sina lite röda ögon och bleka face !)

Om du vill läsa mer om filmen klicka här.
Nu skall jag kika lite runt på FB och sen tror jag det nalkas bastu.

Vill avsluta med en länk till min absoluta favoritsång och önska er en fin kväll.


1 kommentar:

  1. Hej! Jag fixar alla mina bilder i fotoprogrammet: Photoscape. Ett gratis program från internet...rekommenderar varmt!

    ha en fin söndag!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!