9 november 2011

Nytt till ljusen

God kväll till alla stugor!
Kom just hem från stadens bibliotek där jag var med mannen. Förde tillbaka ett lass med inredningsböcker och kom ihem med ett lika stort. Jag rikigt frossar...

Skulle så ha lust med nytt på den fronten, men hinner inte riktigt. Kvällarna blir fort så mörka och det är mycket läxor och prov som skall förhöras.. Så det får vänta lite. I alla fall skall jag visa mina små nyheter. Dessa två ljusglas kommer från Serafiini. Gillar dem mycket.




Dessa små stjärnglas och den stora hittade jag på fredagen på Fida då jag gjorde snabbloppis-tur . Det stora glaset kostade hela 40 cent och de små med stjärnor var visst 20 cent styck. Det fanns flera av bägge sorter men jag köpte bara dessa (tillsvidare, men det är ju fredag just igen så det kanske blir ett till besök där , och kanske, bara kanske kommer det några till av dem hem:)

-----> Hör ni, i morgon är det sista dagen att delta i utlottningen om ett nytt fint Mirabling- skal till iPhonen. Om du inte deltagit och vill vara med, klicka på länken högst uppe till höger. Även du som inte har blogg kan delta , klicka bara på anonym då du kommenterat och glöm inte att skriva en signatur så jag vet vem som är med. Lätt som en plätt.
I morgon är det mannens födelsedag och jag tror att han skall få äran att dra de två lyckliga vinnarna.

3 kommentarer:

  1. Ljusglasen från Serafiini är jättefina :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. trevlig blogg och ett fint inlägg, med vackra ljus :)
    Önskar dig en fin dag, MALIN

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!