2 november 2011

Vitt uppe & nere

Kommer ni ihåg fönstret som jag loppade på Åland i somras? Det har stått på golvet sedan dess. Nu har det äntligen fått flytta . Satt det på hyllan ovanför soffan där den gamla spegeln tidigare satt.


Har inte visat övrevåningen många gånger, så här kommer en bild på övre hallen. I övre våningen finns alla sovrum, badrum samt bastu.

Min egengjorda lampskärm sprider ljus över datorn... Ni märker på ledstången att trappan fortfarande är omålad ;((

På golvet här uppe finns de enda mörka mattorna i huset. Dessutom två ÄKTA mattor...
Spegeln på väggen är från mina morföräldrars hem och den är säkert över 100 år gammal. Glaset är lite suddigt och bilden blir lite förvriden då man speglar sej. Men jag älskar den.

1 kommentar:

  1. Det blev fint med fönstret på hyllan!
    Ha en fortsatt fin vecka,
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!