29 november 2011

Juldekoration...eller...?

Om ni någongång vill ändra på den traditionella mysiga vit-röda julen, ni vet den med tomtar, kottar, hö, röda tulpaner, amaryllisar, hyacinter o dyl....
då tycker jag att ni skall övergå till denna orginella dekor.

Bild: Pinterest

Vad tycker du?
Skulle ni kunna ha hemmet i jul dekorerat med dessa färger?
För mej personligen är det här Fairytail-landscape....
Fina färger dock...

I morgon är det sista dagen du kan delta i utlottningen så
hopi-hopi ifall du vill vara med!

1 kommentar:

  1. Absolut! Jag älskar kitsch i alla dess grälla färger och skulle gärna se dendär bredvid alla rödvita "lantliga" saker ;) More is more, eller ? ;)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!