10 november 2011

Vinnaren är..... Voittaja on......

Idag har vi firat mannens födelsedag med presenter, chokladmuffins och sång. Dagen till ära fick han agera som fru Fortuna i kvällens Mirabling utlottning .


Vinnarna av ett sprillans nytt och fint iPhone skal från:



är
Maanvaiva med bloggen Hyvää ja kaunista
och
Lisa med bloggen Studentmamman bloggar.

Eli voittajat Mirabling kilpailussa on
Maanvaiva - Hyvää ja kaunista ja
Lisa (ilman blogia).
Molemmat saavat siis valita upouudet, hienot iPhone kuoret

GRATTIS ja ONNEA !

Lisa ! Ta en titt igen hos Mirabling och meddela mej vilket skal du vill ha i prisklassen 15-35 e ( för säkerhets skull, ifall du ändrat dej), samt era kontaktuppgifter. E-postadressen finns i högerspalten!

Maanvaiva ! Käy katsomassa (jep , uudelleen, jos vaikka mieli on muuttunut) minkä kuoren haluat hintaluokassa 15-35 e ja ilmoita valintaasi ja yhteystietosi minulle. Sähköpostiosoite löytyy oikealta...

Tack till alla som deltog . Håll utkik efter decemberutlottningen...
Joulukuussa taas uusi arvonta...


Flower MultiColored by Mirabling


Måste ännu visa vad jag köpte till mannen som present
En "ägg-kokar-vakt"


Man sätter den i kokvattnet med äggen som skall kokas. Beroende hur mycket ägget är kokt, spelar den olika rocklåtar som Smoke on the water och The final Countdown... Tre olika sånger. Om alla vill ha olika hårda ägg , sätter man alla i vattnet samtidigt och när en viss låt börjar spela är det bara att ta upp det ägget som är färdigt då... fattar ni?? Dessutom packade jag in 12 st ägg åt honom. Det paketet öppnade han först och tittade nog lite förvånat på mej....


2 kommentarer:

  1. Voi uskomatonta!!! Mä odotin tätä arvontaa niin kauan (ja kärsivällisesti) Ja tästä tulikin totta!!! :)))

    Kiitos onnettarelle aivan tosi paljon!!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu har jag upptäckt att jag är den lyckliga vinnaren och mailat dig mina kontaktuppgifter.

    Vänliga hälsningar Lisa

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!