1 november 2011

PartyLite i kväll

I kväll skall det bli huset fullt med vänner och en underbar doft av kanel, lavendel och vita snöbär.. Det skall bli PartyLite med andra ord! Brukar ordna party varje år men det här året blev det faktiskt två stycken. Skall fylla på mitt ljusförråd och hoppas att jag hittar nåt jag vill dekorera med till jul... brukar vara usel på att bestämma mej så jag har suttit här på jobbet och kikat igenom brochyren och försökt göra beslut...Det brukar trots allt bli hopande och roande med min beställning, suck!



Bilden lånad från www.partylite.fi

I morse ,då jag städade inför kvällen, blev jag lite inspirerad mitt i allt där jag stod i nattlinnet. Ni vet, när andan faller på.... Vad jag gjorde visar jag senare.
Kram!

1 kommentar:

  1. Den "lyktan" gillar jag,
    men det är klart med 3st ser det kiva ut. Blev det dyrt....

    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!