12 november 2011

Lördag med familjen

Igår var jag i mässhallen på Hantverksmässan i Helsingfors som ordnades ihop med diverse andra mässor . Här kan du läsa mer om mässan (tyvärr bara på finska).

Hantverken som vi spetsat oss mest på, var sist- och slutligen det vi gillade minst. Massor med fula lädergrejjer.. not my style at all... Där var även OutletExpo där vi kanske snurrade på största delen av tiden.

Urnan kommer från Plantagen


Hem kom lite nytt (till mannens stora glädje hittade jag sådant som jag tyckte jag verkligen behövde, men det förstod han ju som vanligt inte alls: ))) men dem får ni se i morgon. Idag känns det riktigt skönt att bara slöa hemma. Sov ända till kl 10 och nu väntar vi på informella födelsedagsgäster. I morgon skall vi fira far här hemma (han blir liksom denna tid på året firad ganska mycket ).


Önskar er alla en skön och avslappnande lördagskväll och alla pappor en superfin
f a r s d a g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!