5 november 2011

Vita gåvor och lite rött

Idag är det lördag. Dottern stannar i skolan för hela tre veckor så idag blev det ingen stalltur (inte de tre följande lördagarna heller ). Sov längre än vanligt och känner mej riktigt utvilad.
Vet ni, har totalt glömt bort att visa vad jag fick av min hemliga vän i swappen Vita gåvor.


Titta så fina virkade vantar och ett sött underbart hjärta. Älskar vantarna. I paketet fanns ännu en korthållare i hjärtformat.. Precis i min stil. Tusen tack du kära vän.
Idag är det ju alla helgons dag och vi skall ikväll gå till begravningsplatsen som vi bor tomtgranne med (spooky!!). Där brukar vara så stämningsfullt och i år skall vi försöka komma ihåg att ta med vårt ljus som vi ställer på graven för kära som finns på annan ort.

Mycket snart byts det ljusblåa ut mot rött...

Sitter hemma i soffan och stickar på min poncho och märkte att belysningen var usel, så Barometer-lampan fick flytta ställe. Nu ser jag bra igen och snart är ponchon klar. Can´t wait !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!