18 november 2011

Dagarna de går

Dagarna de går och går , efter varandra.
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag..
(den kända barnsången - som gammal dagistant har jagt massvis med sånger i mitt repertoar;)


Ett av mina fynd från mässan. En väggkalender. Har länge velat ha en sån men inte riktigt hittat en som jag gillat. Denna är väldigt fin och på mässan betalade jag endast 4 e för den.


Den hänger vid ytterdörren så man har bra kolla på dagens datum. Idag har jag min lediga fredag och skall inte gå loppisrunda utan koncentrera mej på hemmet. Här borde fixas lite och det skulle inte skada med lite städande oxå inför helgen. Dottern kommer hem och i morgon skall det bli biokväll för bara oss två. Klicka här så får du se vad vi skall gå och kolla.

Om du inte ännu deltagit i utlottningen här på bloggen där du kan vinna en husnummerskylt från Ramsign, gör det genast. Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta med en kommentar i tävlingsinlägget, hurudan er traditionella julkalender ser ut.. Till tävlingen slipper du här


Ha en skön och avkopplande fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Uu så fin kalender.. Jag har ledigt idag och har servat släkten och nu börjar det bli mörkt så städningen får vänta !
    Ha ett skönt veckoslut!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Behändig kalender! Det sitter en naken dam i din glasklocka - hon är sen en vacker prydnad tycker jag!

    Sköt om dig!

    Trevlig helg!!
    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  3. Kalendern var ju ett fint fynd :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. Fin kalender och BILLIG!! Din provdocka tyckte jag också om och idéen med vingar och slinga tycker jag du ska köra på det blir fint! inredningspartyt var nu ett annat, har nu varit på både perfect home och living and room. Har "ditt" inredningsföretag nu också försäljare här i min stad? Tyckte det ryktades om det???

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!