26 november 2011

Loppis en lördag med mannen

Tänk att män kan tycka att det är så jobbigt med loppis! Ja, eller kanske det bara är min man..Fattar inte det. Om han någon gång gick och kikade med ögonen öppna skulle han kanske hitta något kul åt sej själv... men nej! Nu gick vi runt, man kan väl inte kalla det att vi gick tillsammans, han nämligen rusade igenom det hela på två minuter medan jag gick omkring i sakta mak så jag bara inte skulle missa nåt!

Bilden tagen med webbkameran eftersom kameran är i skolan...igen

Hittade denna fina lykta, en fyr i zink. Precis min stil (dock inte mannens). På bilden syns det inte riktigt men fyrens väggar är av metallnät...Hittade lite annat smått o gott, en Greengate lattemugg i den vackra serien Fay white för 1 e. Den hade en liten bit borta på ena sidan men det stör inte mej... Enligt mej är det en av GG:s finaste serier.
Lyssnar på julmusik och myser och nu skall det bli middag.
Kram på er mina vänner.

1 kommentar:

  1. Fint har du pyntat på bordet :)
    Jag tror nog att de flesta karlar inte gillar loppisar eller shopping över huvud taget.
    Önskar dig en mysig första advent!
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!