22 november 2011

En stor suck!


Jag tror jag fått någon slags höst/vinterdepression!
Fast julen snart är här och allt. Fattar inte riktigt.
Allt känns jobbigt, har inte riktigt lust med nåt. Hemma ser det ut som gudarna vet vad och på jobbet går ingenting enligt planerna , bara strul! Igår gick jag i duschen redan kl 19 och kröp sedan under täcket för att se på film. Skönt med sådana kvällar ibland. Tio-åringen tyckte nog jag var konstig... Skulle ha önskat mej ett kilo lösgodis, jordgubb-lime cider och mörkchoklad. (Tyvärr ville mannen inte åka ner till affären ...;( )
Hoppas att detta går om fort för jag vill ju börja julpyssla, det är ju strax första advent och det är massor jag vill göra... Hoppas nästa inlägg blir lite mer positivt ....
Suck!

3 kommentarer:

  1. Hej, vad tråkigt att känna sig deppig nu då det är så mycket man VILL pyssla med...men du är nog långt ifrån ensam..

    Unna dig att krypa ner i sängen och se filmer och vad du än vill göra, så vänder det förhoppningsvis snart :)

    Hoppas <3 Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Lite samma här,
    är sååå stressad just nu.
    Efter jobbet idag var jag hos kosmetologen för diverse "småjobb"
    haha.. i denna ålder görs inga småjobb mera ...
    Men jag var så stressad att jag måste konsentrera mej på att hålla ögonen stängda då hon färga fransarna...suck

    Jag vill ha en lugn och mysig adventstid utan måsten :)

    Choklad i mängder brukar hjälpa.

    Sköt om dej
    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!