30 januari 2012

Aj aj aj

Har länge kikat på metall shabloner men oftast har de varit slut i de affärer jag tittat . Nu lyckades jag  hitta sådana i den fina webbshopen Sisustus Aitta


Har inte testat den ännu, än så länge är den på display på spegeln... Har en rottingkupa där handtaget gått av och som jag har planerat att jag skall göra en lampskärm till köket av. Den skall få en RM:aktig text på tror jag bestämt!
*   *   *   *   *   *   *    *   *   *
Himlade mej här om dagen då jag kikade på min ute-murgröna. Se så fina nya ljusgröna skott den fått då den stått här inne... Så fina de är. Få se om den är vid liv ännu på våren/sommaren då den kunde föras ut igen..

Går omkring med sjuk rygg som redan förra veckan gav sej till känna ( efter alla mina dagisår och tre graviditeter har jag en usel rygg nuförtiden) och inte blev den ju mindre sjuk av att jag i helgen var och skidade med 10-åringen. Nej nej... Åldern kommer ju inte ensam !

Tänkte att jag skulle ligga i soffan nu och bläddra lite noggrannare igenom alla mina inredningsböcker som jag så fint ställt i trappuppgången och gått förbi flera gånger dagligen..
Kanske jag är full med inspiration sen när jag igen kan röra mej...(läs: kan börja släpa omkring möbler och dyl)

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!