17 januari 2012

f r u s t r e r a d


Känner mej helt matt av att inte få riktigt någonting gjort. Har många fina ideér att förverkliga här hemma men... ingenting blir gjort. Skulle ha fyra-fem målarprojekt.. Jag vet ju att jag är en sådan människa som hela tiden vill ha nåt i görningen här hemma. Och då när det inte finns tid eller pengar så blir jag  
f r u s t r e r a d.!
Det är då som det känns att inget blir gjort...

För att få lite ny inspiration och kraft att försöka stå ut, köpte jag hem lite våriga lökar  (fejk sådana så har jag länge glädje av dem)... samt ett
Bilden lånad från Serafiini

...vårnummer (förra vårens som jag inte ännu hade) Jeanne d ´ Arc Living
Nu skall det bli att drömma sej bort ett tag i denna underbara tidnings värld. 
Att drömma är ju billigt och bra!



Hoppas ni har en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!