15 januari 2012

Sovrum

Hoppas ni haft en skön söndag! Jag steg upp kl 6.45 för att köra iväg dottern till praktikjobbet till 8.00. Kändes lite jobbigt med ack vad skönt det var att sedan krypa ner under täcket igen... och dessutom få vakna till kaffedoft!

Här ser ni vårt sovrum efter den "stora flytten". Inte heller här allt klart men nästan. Litet är det ju, men vi är ju endast om natten där. Klart barnen skall ha de större rummen. Här ryms säng och en vit skänk med teve samt ett klädskåp! På väggen och uppe på fönsterlisten har vi gamla foton och tavlor.
Den gamla antika knoppbrädan är arvegods efter släkten och jag älskar den. Skulle vilja måla den vit men har än så länge inte vågat mej på den.



inte vågat!

Utlottaningen håller på ännu idag, så ni som ännu inte deltagit hinner göra detända tills i kväll. I morgon dras vinnaren. Länk till tävlingen får du här.
Ses i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!