22 januari 2012

The boys room

Äntligen
fick jag pojkarnas rum fotograferat. Som ni ser saknas ännu ordentliga skrivbordslampor åt dem båda. Mickey Mouse tavlan har jag fyndat på vår roskcontainer, passar fint här i detta rum.
Tanken är att färgerna skall gå i blått och vitt.


Lillebror
Storebror



Det viktigaste i detta rum lär vara datorn. Där tillbringas flera timmar per dag. Det lär väl vara så i de flesta familjer med tonårsbarn, eller...?


Lillebrors skrivbord ser snyggt ut. Normalt brukar det vara fullt med legon och dyligt. De broderade tavlorna som hänger ovanför barnens sängar , har min mamma broderat till dem. Älskar dem. Storasyster har även en som ni kan skymta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!