8 februari 2012

10 önskningar

Har fått en utmaning av min bloggvän Erica med bloggen Ericas vita drömmar. 
Utmaningen går ut på att man skall nämna 5 materiella saker man önskar sej och 5 stycken icke materiella önskningar. Erica tyckte att det var svårt att fundera ut dessa men själv måste jag medge att det var lätt - dessa 10 var självklara .

Först ut är de materiella önskningarna:




Sedan de 5 icke materiella sakerna som jag önskar jag hade :




Ja, sen återstår det att låta utmaningen gå vidare. 
Denna gång skall jag utmana fem bloggare vars bloggar jag hittat senast och gillar väldigt bra:



Skall bli kul att läsa vad ni önskar er!



4 kommentarer:

  1. Noi hiukset ovat kyllä huippu! :D

    SvaraRadera
  2. skulle nog inte tacka nej till dina önskningar jag heller. fast det där långa håret får du behålla. ;)

    SvaraRadera
  3. En ny trevlig blogg har jag funnit på den norske vintagesidan, ha en fin dag :) kram VIOLA

    SvaraRadera
  4. Oj då! Man får tacka!
    Så roligt att du gillar min blogg!
    Du får ha en härlig dag ....
    Kramisar
    Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!