28 februari 2012

Usch för snön


Födelsedagsbarnet fick dessa underbara tulpaner av mormor- men jag tror att fördelsedagsbarnets mor uppskattar dem lite mer... ;)


Älskar vita tulpaner, de är så vackra och fina. 
Åh om det skulle vara vår snart. Ser dåligt ut, för idag har det igen kommit ca 20 cm snö. Skulle helst bara dra täcket över öronen och vakna upp om ... si-så-där 2 månader.


Idag på radion hörde jag att de gjort en gallup om vilken årstid människorna gillade bäst och vilken sämst.  Hur är det med er? Högst uppe på högerspalten har jag gjort en liten förfrågan. Berätta vilken årstid du gillar sämst!
Nu skall jag fixa till lite mat tills gubben kommer hem.

PS! Mitt fotografi är med i "Mitt hem"-tävlingen som Ellos ordnar. Rösta gärna på vårt vardagsrum genom att klicka på bilden uppe i vänstra spalten ( genom att sedan klicka på Äänestä.....avger du din röst)

2 kommentarer:

  1. Visst är vita tulpaner snyggt,
    kannan din är också vacker.

    Och jag håller sååå med dej om snön.
    Det räcker nu!! Nu fram med våren!

    Ha en bra onsdag
    Monica

    SvaraRadera
  2. Älskar, älskar också vita tulpaner!! Men också den vita, vita snön :)

    -Heidi

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!