11 februari 2012

Vita hästar

Älskar hästar, både riktiga och av trä. 
Dessa små hästar är loppisfynd, har säkert visat dem tidigare.
Skulle gärna vilja ha en större trähäst - tyvärr har en sådan inte ännu kommit emot.
Dessa är ju givetvis målade v i t a (inte trodde ni väl annat!)
Ja-a jag gillar dalahästen men inte i dens orginala färger...


Här står de på den fula , ännu omålade trappan, tillsammans med ett annat loppisfynd, 
den stora träljustaken.

Nu skall jag göra mej redo för kalas. 
Sonen är bjuden på 11-års kalas till grannkompisen och jag skall även få gå på kaffe och kaka, ty det har fötts en liten prinsessa till familjen som jag skall få gå och snusa på... Måste dock preparera mej först eftersom de har katter (och jag är attjo-allergisk)

2 kommentarer:

  1. Så mysiga...jag älskar också hästar ♥
    Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. :o)
    jeg så hestebildet og ble dratt mot bloggen din, hihi.

    Jeg liker også så godt slike hester. Den på bildet mitt, har min mann laget da han var tenåring, så den vil jeg aldri male.'Men gjett om jeg skal ned i kjelleren og hente to som er røde - de skal jeg male!!

    TAKK for titten og masse deilig inspirasjonsbilder på bloggen din.
    Anne på landet.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!