9 februari 2012

TGIF tomorrow

Oj vad skönt att det är fredag i morgon. 
Vet inte när jag varit ensam en fredag - och verkligen njutit av ledig dag. Förra veckan hade jag två flunssiga pojkar hemma och där emellan har dottern varit hemma från skolan. Tror faktiskt att det är första fredagen sedan julen... 


 Hemma börjar jag sakna lite nytt, vet inte riktigt vad, men det vet jag att våren brukar vara förändringarnas tid hos mej dvs. jag vill oftast på våren ha nytt , vare sej det är omändringar i det gamla eller nya saker (det gäller förstås inredningen ;)

 

Korgen ni ser på golvet är allt som oftast kaninen Villes gömställe då Ville rusar omkring i vardagsrummet. Den räddade min mamma från en container på sommaren. Gillar den. Tänkte från början att den skulle få bli vit men nu tror jag att jag tycker om den som den är - som ett inredningsobjekt!


Ser ni vad som gömmer sej bakom soffan? 
Nämen det är ju mitt o l i v t r ä d som såg helt missbildat ut med sina långa kvistar. Nu föll alla bladen så jag passade på att klippa av grenarna och hoppas på bättre tider i vår. Återstår att se ifall den överlever vintern...

I morgon skall ni få se vad jag håller på att odla här hemma ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!