19 februari 2012

Lite kök denna söndag

Guud vad det snöar igen! 
Är uutled på denna snö som kommer och kommer och kommer ner!
s-l-u-t-a
Idag skall ni få se på lite gamla köksbilder. 
Får ibland för mej att vårt kök är lite väl stökigt då det står framme ganska mycket grejjer. Ibland bara vill jag sätta tillbaka alla skåpdörran (som jag glad i hågen rivit bort)  och plocka in allt i skåpen. 
Att bara ha det tomt och fritt på ytorna.


Men sedan igen kommer det dagar då jag tycker att vårt kök är så mysigt. Sakerna som står framme byts allt som oftast ut mot annat och det ser inte länge lika ut!

På denna bild är bordet som det var tidigare, nu är det svängt åt andra hållet. Ser ni sekretären vid dörröppningen - nuförtiden är den ju vit. När jag ser denna bild ser jag en grej som jag inte visat er. En som jag fyndade på "privatloppiset" på Åland förra sommaren , ni minns?



Här börjar sportlovet i morgon och alla i familjen är lediga - förutom jag..;(.
Försöker tänka positivt, bara 4 jobbdagar och sen ser blir det shopping in Stockholm 
med familjen.

*      *     *    *    *
 Vill passa på att tacka er för att ni kikar in här på bloggen.
Ser att 40 000 besökar strecket överskridits. Jättekul.
Ni som läser får jättegärna skriva en liten hälsning så jag vet vem ni är.
Ni som inte  har en egen blogg, ni kan även skriva en hälsning, gör så här :
1. Skriv  hälsningen i kommetarfältet ,
2. Välj sedan "anonym" så syns ditt meddelande under kommentarena.
Blir förstår jätteglad ifall du skriver under med ditt namn så jag vet av vem hälsningen kommer.

Ha en skön kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!