21 februari 2012

Nytt till garderoben

Var en sväng på loppis med dottern i går. 
Har en längre tid sökt skor åt mej. De jag sökte skulle vara svarta, "finskor" men inte så fina ... Dessutom fick de inte vara pumps (vanliga klackskor) utan lite annorlunda... 

Mitt där bland alla hyllor och lådor såg jag dessa Gabor-skor (mitt absoluta favoritskomärke), svarta, med klack och lite annorlunda

Priset som stod på skorna var 3 e...
Snabbt som attan tog jag tag i dem. Satt dem på foten...
...och de var  p e r f e k t a.

Åt er som aldrig gått i ett par Gabor skor uppmananr jag att pröva ett par. Det finns inga skor som är så sköna som deras.
När vi kom till kassan (det var ett sk. självbetjäningsloppis) visade det sej
att mina skor kostade hela 1,50 e.  Ibland kan man ha tur, eller....
Nu har jag då fina skor att ta med mej på fredagens Stockholmkryssning...

Nu måste jag fortsätta med mitt Bubble Witch Saga-spel på Facebook 
som jag inte kan slita mej ifrån...
Kram

2 kommentarer:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!