1 februari 2012

Vårkänslor

Har vårkänslor redan. 
Kanske pga att jag hållit på med att så påskgräs och fotografera vårblommor till ett reportage. Påskgräs var ju inte heller det lättaste att hitta denna tid på året, så jag blev jätteglad då min goda vän informerade mej om att hon hade frön hemma. Visserligen såg jag att de var två år gamla men vi skall hoppas att de börjar gro så mycket att jag får hyfsade bilder av det  ;) 


Ryggen är ännu sjuk, som pricken på i:et föll jag ner för våra trappor från andra våningen igår!
Trodde jag skulle dö, eller åtminstone att ryggen skulle få sej en ordentlig törn, men ser ni - bara en nagel gick av !!!  I morgon skall jag försöka gå på jobb. Är ju ledig på fredag så jag tror nog jag klarar en dag med sittande. Idag slutar båda pojkarna kl 13 så jag skall åka och hämta dem och sedan blir det kafferep hos momi.
Ute är det - 14 grader ännu pch jag är alltid glad dagar som dessa , att jag inte mer jobbar som dagistant och behöver stå ute och frysa!
Have a nice day!

1 kommentar:

  1. Vackert har du lagat på brickan med tulpaner och ljusstakar!
    Tack oxå för kommentaren hos LW :)
    Ha en fin vinterdag,
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!