18 februari 2012

LöRdAg meD LÖsGodiS i StoRA LAsS


Kikar bara snabbt in för att önska er alla en skön lördagskväll.
 Här skall vi nu åka och köpa lösgodis inför kvällens sittande framför teven. 
Det blir både Putous  och Melodifestival så det måste finnas mycket gott att mysa med.

Var idag i huvudstaden för att plocka upp en lampa som jag köpt på en nätauktion. Åkte en bit av vägen med buss (som tog 100 år-kändes det som) och traskade omkring på slaskiga gator.
Än en gång blev jag påmind om varför jag INTE bor i en storstad....

4 kommentarer:

  1. Ser så mysigt ut där hos er! Ha en fin kväll. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vitt och vackert har du i vardagsrummet. Pardörrarna är ljuvliga :)
    Ha en fin lördagskväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Gud vad mysigt ni har det....åhhh vad jag gilla det jag ser.... Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Du ska va ganska tyst, jag har suttit över tretton timmar i en buss i dag... ;)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!