17 januari 2009

Hups...! ;))


Vet ni vad jag gjort?
Har på nätet gett ett anbud på detta fina vita hörnskåp; just ett sådant jag länge längtat efter. Nu när jag började titta närmare på måtten i annonsen , märker jag att det inte kommer att rymmas i köket, dit jag planerat att sätta det!!!
Efter några dagar får jag veta om mitt anbud var det högsta och om jag råkar få det så måste jag faktiskt ta mej en funderare - vart i hela friden skall jag ställa det??
Någonstans måste det ju finnas plats för ett så underbart hörnskåp(för en dessutom mycket liten slant;) ). Fortsättning följer,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!