12 januari 2009

Semlor, mums !

Jag försöker febrilt lägga några bilder på bloggen , men det lyckas inte alls idag. Problem på bloggen !!!!???
Vi har just bakat underbara morotssemlor. De är nästan alla ren ätna, för de är så supergoda. VI gjorde en sats även igår och de gick i ett nafs.
Har inte hunnit med så mycket annat idag eftersom jag kom från jobbet först kl 18.
I morgon blir det innebandymatch samt ridningsrumba, ni vet tisdag.!
Längtar så efter weekenden då man hinner göra allt möjligt. Kvällarna på vardagen är fullspackade och allt blir ogjort.
God natt,
Lotta

1 kommentar:

  1. Ridningsrumba? Lät intressant!
    Vad roligt att du vill vara med och tävla. Lycka till!

    Härlig blogg, jag ska kika vidare i den ;)

    Kram Ingela

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!