6 januari 2009

Trettondagen

Idag , för exakt 16 år sedan döptes vårt äldsta barn, dottern J ! Tänk vad tiden går.Man tycker att man inte själv blivit äldre, utan först när man tänker på allt som hänt och hur gamla barnen blivit, som man upptäcker att tiden visst ändå gått.
Sitter o väntar på besök. Mitt gudbarn med familj kommer på kaffe om en stund. Vi träffas alltid emellanåt. Mamman och jag är barndomsvänner och våra män är faktiskt gamla studiekamrater.. De har tvillingar, flicka o pojke och sedan en liten adopterad kille. Honom är det sprutt i! I morgon är det skola igen - JO HÖRDE NI, SKOLA !! Yes, det börjar bli lite olidligt för de yngsta i familjen. Att vara utan kompisar i 3 veckor.... det är alldeles för mycket. I staden där vi bor , är det faktiskt så gått som tomt. Alla reser utomlands - men inte vi nej...
Hittade några fina ljusstakar i trä som verkade lätta att själv göra. Det skall bli mitt nästa projekt.
Ha en bra ledig dag och trettondagsafton,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!