17 januari 2009

Nya sofftyget - fredagsgäster - snyggt och prydligt












Hej!
Lördagsmorgon och jag sitter framför datorn och njuter av en kopp cappuccino samtidigt som jag läser alla era underbara inlägg samt kommentarerna som jag fått. Jag har äntligen fått min soffa fixad. Ikea bytte min förkrympta soffhuva och fick tillochmed nya överdrag till dynorna. Dem sparar jag ... Igår hade jag mina flickkompisar igen på sallad/vin/kaffe. Det är alltid lika roligt att träffas. Speciellt njuter jag ju av att huset är tomt och att man i god tid gör snyggt och städar lite. Det är ju inte så ofta det är så.
Idag skall vi åka till farmor på middag. Det är en tid sedan senast. Det var visst vid juldagarna . Dotterna är över natten hos sin kompis och de skall gå på bio idag. Vi andra njuter av lördagen.
Ute är det förtillfället - 15 grader så det blir inte så mycket utevistelse. E hade hoppats på att kunna gå och skrinna men det blir nog för kallt. Få se i morgon.
Ha det så skönt,
Lotta


















1 kommentar:

  1. Oletan että nämä kuvat on teiltä ja oikein hyvältä näyttää...

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!