11 januari 2009

Lungt i huset

Det är såå tyst i huset när de två större är på språng. J är på bio med en kompis och M är på födelsedagsfest hos en kompis. Vi sitter och njuter av tystnaden. Jag och lillisen (som inte är längre så liten) är vid datorn och pappa sitter och ser på teve. Har hållit på och fixat o donat hela dagen. Ljusstakar har det blivit. Sådana som man hänger på väggen. Skall visa dem er senare. Dessutom har jag målat min loppishylla på nytt. Skulle lite shabba till den och när jag tog med sandpappret lite på sidan så kom den frukruktansvärda röda färgen fram igen. Så det blev en del målning igen Den får ni snart se på väggen.
Nu mat och Strömsö,
Lotta

1 kommentar:

  1. Jag hann inte titta på Strömsö idag, annars är det nog myspysprogrammet nr 1 att varva ner med på söndagsefteftermiddagen! nej, vi ska inte vara med på mässan. Kanske det är Butiken på landet? Eftersom vi har väldigt lika namn så har vi börjat använda namnet "Talo Maalla" uteslutande för nätbutiken och Huset på landet enbart på bloggen.
    Men jag hoppas att vi kan komma o kika på mässan i alla fall! Vi får väl se!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!